Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Το πρώτο μας βραβείο

Πριν λίγο καιρό το "Καλειδοσκόπιο" πήρε το πρώτο του βραβείο από τη Σοφία Κουλούρη του "Ανάπτυξη Παιδιού". Την ευχαριστώ από καρδιάς για την ευγενική κίνηση, με την ευχή να συνεχίσει δημιουργικά να μας ενημερώνει για την ειδική αγωγή και ειδικότερα την εργοθεραπεία! Με τη σειρά μου, λοιπόν, πρέπει να δώσω κι εγώ το βραβείο σε 5 blogs, πράγμα δύσκολο, γιατί είναι πάρα πολλά αυτά που παρακολουθώ!


Τελικά, μετά από αρκετή σκέψη, κατέληξα στα εξής:


Τρία blogs ειδικής αγωγής


Και δύο blogs νηπιαγωγών





(Οι όροι για το συγκεκριμένο βραβείο είναι οι εξής:
1.Να δημιουργήσετε link για το Blog που παραλάβατε το βραβείο!
2.Να τοποθετήσετε το βραβείο στο post σας.
3.Να δώσετε με τη σειρά σας το βραβείο σε 5 blogs με λιγότερους από 200 followers.
4.Να ειδοποιήσετε τα 5 blogs που επιλέξατε για το βραβείο.)





6 σχόλια:

Maro Oikonomou είπε...

Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα για το βραβείο! Χαίρομαι που σου αρέσει το blog! KΚαλή εβδομάδα!

Sofia είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή συνέχεια :)

Φαιδώρα Ρίζου είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ!! Τι όμορφη έκπληξη ;) Καλή & δημιουργική συνέχεια σε όλους!

Φαιδώρα Ρίζου είπε...

Τι όμορφη έκπληξη!! Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή & δημιουργική συνέχεια σε όλους ;)

Pitsina είπε...

ΤΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ!!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!!ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΕ ΒΡΩ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΑΧΑΧΑ

Ανώνυμος είπε...

Και εμείς με τη σειρά μας σε ευχαριστούμε Θερμά για το βραβείο! Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να ανεβάζεις αυτές τις όμορφες αναρτήσεις σου!